تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در پی شیوع ویروس کرونا؛
شهردار خوی گفت : بسته تشویقی کاهش عوارض پروانه های ساختمانی شهرداری خوی تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد .
کد خبر: ۸۲۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ 09 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی، محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت : متاسفانه بیش از ۹۰ کشور دنیا درگیر بیماری سختی شدند که شرایط گسترش ویژه ای داشته و بیشتر مردم با تجمعات مختلف دچار شیوع آن می شوند.

اکبرزاده افزود : اقدامات مختلفی از سوی شهرداری خوی و سازمانهای تابعه شهرداری در خصوص مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته و تبلیغات ترغیبی گسترده ای نیز در حوزه فرهنگ سازی و ایجاد کمپین شهروندی تحت عنوان "شهروند پیشگیر" انجام شده است.

شهردار خوی ادامه داد: با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال و تمدید بسته تشویقی همچنین استفاده شهروندان از شرایط تعرفه عوارض سال ۹۸ برای ساخت و سازها و پرداخت مطالبات مختلف شهرداری، دغدغه های زیادی برای شهروندان در خصوص شیوع بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از آن وجود دارد و شهرداری بر همین اساس تلاش نمود تا مدت زمان استفاده مردم از بسته تشویقی شهرداری را افزایش دهد.

وی تاکید کرد : با پیشنهاد شهرداری و استقبال و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر بسته تشویقی کاهش عوارض پروانه های ساختمانی به مناسبت دهه مبارک فجر تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ تمدید شد

شهردار خوی اضافه نمود : شهروندان عزیز با استفاده از این فرصت تمدید مجدد می توانند عوارض پروانه های ساختمانی و پرونده های ماده ۱۰۰ و مطالبات ناشی از آن(به غیر از جرایم ماده ۱۰۰ و بدهی های معوقه) را تا مورخه ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ بر اساس تعرفه های مصوب سال ۹۸ پرداخت نمایند.

اکبرزاده در پایان گفت : تسهیل سازی شرایط ارایه خدمات برای شهروندان از اولویت های اصلی و سیاست های کلان شهرداری است و طبیعتا با حمایت شورای محترم شهر تلاش میکنیم تا با توجه به شرایط زمانی و فرصت های قانونی، فضای مناسبی برای استفاده مردم از خدمات مختلف شهرداری فراهم گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار