رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : بازارها و صنوف استان به استثنای برخی صنوف ضروی تا صبح دوشنبه هفته آینده تعطیل است .
کد خبر: ۸۲۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 06 March 2020

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : بازارها و صنوف استان به استثنای برخی صنوف ضروی تا صبح دوشنبه هفته آینده تعطیل است .

حسینقلی قوانلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعطیلی بازار را مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان اعلام کرد و افزود : تنها فروشگاههای عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم مانند قصابی ، خواربار فروشی ، تجهیزات پزشکی و میوه فروشی ها مجاز به فعالیت هستند.

وی ادامه داد : این مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان لازم اجراست و از صبح فردا بازرسان صنعت با حضور ماموران نیروی انتظامی با حضور در بازارهای استان بر اجرای آن نظارت خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلف ، با متخلفات برخورد خوددهد شد.

قوانلو تنبیه صنوف متخلف را از تذکر تا پلمب واحد قابل اجرا دانست و به هشدار داد که به جز واحدهای عرضه کننده اقلام مورد نیاز ضروری مردم ، هیچ واحد صنفی حق فعالیت ندارد.

رییس سازمان صنعت مازندران در باره احتمال تمدید تعطیلی بازار هم توضیح داد : در باره نحوه فعالیت بازارها پس از دوشنبه ، فردا در جلسه کارگروه پدافند زیستی صنعت استان تصمیم گیری خواهد شد تا به قرارگاه زیستی استان پیشنهاد شود .

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیماری کرونا در این استان تا روز گذشته ۱۵ قربانی گرفت . همچنین تاکنون نمونه ۱۲۱ بیمار مشکوک مثبت اعلام شده و ۶۰۵ نفر هم در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار