مدیرکل دفتر فنی ‌امور پیمان‌های سازمان راهداری ‌و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این سازمان طی سه سال آینده ۲ هزار میلیارد ریال در این بخش هزینه می‌کند.
کد خبر: ۸۱۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 16 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛بابک طالبی چهارشنبه‌ شب در بازدید از آخرین مراحل احداث پایانه مرزی سرو ارومیه در مرز ترکیه افزود: آذربایجان‌غربی بیشترین سهم پایانه‌های مرزی را در بین استان‌های کشور دارد و بهبود وضعیت این پایانه‌ها می‌تواند در کاهش مشکلات ورود و خروج مسافر و حمل و نقل بهتر کالا اثرگذار باشد.

وی اضافه کرد: پایانه‌های مرزی، ویترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و همه اهتمام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهبود وضعیت آنهاست.

وی با ابراز خرسندی از اتمام سالن مسافری پایانه مرزی سرو بیان کرد: در سه سال آینده ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث کامل این پایانه هزینه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی سالن مسافری پایانه مرزی سرو ارومیه خبر داد و گفت: تجهیزات این سالن نیز تا ۱۸ بهمن امسال خریداری و تحویل می‌شود.

ارسلان شکری افزود: با بهره‌گیری از توان بالای فنی و تخصصی نیرو‌های سازمان و نظارت مستمر بر روند عملیات و اقدامات پیمانکار، سالن مسافری پایانه مرزی سرو در بهترین حالت از نظر فنی، کیفیت مصالح و سرعت کار اجرایی شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار