مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از افزایش یک هزار و ۱۹۱ تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان فارس طی ۹ ماه گذشته خبرداد.
کد خبر: ۸۰۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 23 December 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته شاهد افزایش ۶ درصدی تخت‌های مراکز اقامتی استان بودیم به طوریکه میزان تخت‌های موجود از ۱۹ هزار و ۲۸۴ به ۲۰ هزار ۴۷۵ تخت در مراکز اقامتی تحت نظارت این اداره کل افزایش یافت.

او بیان کرد: با توجه به توسعه واحد‌های بومگردی در استان، ۸۶ اقامتگاه بوم گردی در فارس فعال بوده است و افزایش این اقامتگاه‌ها به ۱۱۱ واحد، نشان از رشد ۲۹ دصدی آن در استان می‌باشد وهمچنین در ۹ ماه گذشته امسال بیش از ۳۷ هزار و ۱۵۴ شب اقامت در کل واحد‌های بوم گردی استان به ثبت رسیده در حالی که این میزان در سال قبل ۲۹ هزار و ۱۰۴ شب اقامت بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۷۶ واحد هتل و متل با بیش از ۳ هزار و ۲۰۵ تخت، ۲۴ واحد هتل آپارتمان با یک هزار و ۶۸۷ تخت، ۱۳۴ واحد مهمانپذیر ۸ هزار و ۲۰ تخت، ۱۳۴ خانه مسافر با یک هزارو ۷۰۳ تخت و ۱۱۱ واحد اقامتگاه بوم‌گردی با ۲ هزار و ۴۸۱ تخت در خدمت گردشگران استان فارس است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار