جلال عزیزی در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لزوم حضور دانشگاه و وزارت ورزش و جوانان در راه توسعه ورزش خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 19 December 2019

جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه  اظهار کرد:یکی از موارد مهم توسعه باشگاه های سطح استان است که اگر بخواهیم آموزش پویا در سطح کشور داشته باشیم باید به سمت توسعه باشگاه ها و باشگاه داری برویم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خاطر نشانکرد:در این زمینه خوشبختانه بیش از ۳۵۰ باشگاه در سطح استان در رشته های مختلف ورزشی فعال است که نسبت به آمار سال ۹۴ که ۲۵۰ عدد بوده افزایش یافته است.

عزیزی افزود: نزدیک به ۴۰ درصد ورزشکاران سازمان یافته ما در سطح استان توسط باشگاه ها پوشش داده می شوند که نقش این باشگاه ها در توسعه ورزش قهرمانی و نیز همگانی مشهود است. علم روز و دستاوردهای علمی ورزشی باید با باشگاه ها همراه شود تا بتوانیم همزمان با توسعه ورزش جهان و کشورهای توسعه یافته، این نهضت در کشور ما نیز توسعه یابد و با همت بخش خصوصی در باشگاه ها بتوانیم شاهد پویایی ورزش استان باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی کشورهای در حال توسعه فقر فعالیت های جسمانی و تغییر زندگی سنتی به صنعتی است که باعث مشکلات عدیده ی جسمی و روحی افراد می شود. بنابراین همه گروه ها از جمله دانشگاه و وزارت ورزش باید در توسعه ورزش فعالیت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار