حجت الاسلام فخری جایش را به حجت الاسلام حسین خانی داد.
در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، معاونت امور استانهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ،ائمه جمعه استان و مسئولین نهادها و دستگاه های فرهنگی استان، مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در استان معرفی شد
کد خبر: ۷۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 19 August 2015
در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، معاونت امور استانهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ،ائمه جمعه استان و مسئولین نهادها و دستگاه های فرهنگی استان، مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در استان معرفی شد.به گزارش روابط عمومی دفتر ؛ در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، معاونت امور استانهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ائمه جمعه استان و مسئولین نهادها و دستگاه های فرهنگی استان صبح امروز دردفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین کریم حسینخانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فخری مسئول قبلی این دفتر قدردانی شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین فخری در زمان تصدی مسئولیت خویش اظهار داشت: وظیفه مهم شورای سیاستگذاری تبیین سیاست های رهبری است و روحانیت در این زمینه وظیفه خطیری را بر عهده دارد.
وی همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه (س) افزود: شخصت این بانوی بزرگ اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است بطوریکه در زیارت نامه وی هم به آن اشاره شده است.
     
مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد
     
معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور هم در این آئین گفت: برای انجام و تبیین سیاست این شورا رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند، این وظیفه در استان ها زیر نظر نمایندگان ولی فقیه در مراکز استانها اداره شود.
جت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به نقش نماز جمعه در خطبه های آن در تبیین خط مشی صحیح انقلاب اسلامی گفت: در نماز های جمعه مردم در جریان مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور قرار می گیرند.
وی فضای مناسب کار فرهنگی و ارتباطات اجتماعی را از ویژگی های مهم استان آذربایجان غربی دانست و افزود: آن چیزی که ائمه جمعه و روحانیت به دنبال آن هستند گسترش ارتباطات فرهنگی است و توسعه فرهنگی و ارتباط بیشتر با جوانان را نیازمند اهتمام روحانیون و ائمه جمعه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی افزود: امروز رسانه ها و فضاهای مجازی بهرین وسیله برای رسیدن به اهداف فرهنگی تبدیل شده و در این جهت باید ائمه جمعه از امکانات لازم برخوردار باشند.
حجت الاسلام والسملیمن موسوی امام جمعه سلماس هم به نمایندگی ازائمه جمعه استان در مسائل حوزه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بیاناتی را ارایه کردند.
    
مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد
     
همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فخری مسئول قبلی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، گزارشی ازعملکرد خود در دوران مسئولیت شان ارائه و حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در استان آذربایجان غربی هم دراین نشست با تشریح اهمیت این دفتر از حمایت های نمانیده ولی فقیه در استان در این زمینه قدردانی کرد.
      
مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد
     
مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان معرفی شد
    


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار