استاندار همدان گفت: مهمترین خواسته مردم و مدیریت همدان از هیئت دولت تامین اعتبار پروژه‎های آبرسانی از سد تالوار و راه‎آهن همدان-تهران است.
کد خبر: ۷۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 19 August 2015

استاندار همدان گفت: مهمترین خواسته مردم و مدیریت همدان از هیئت دولت تامین اعتبار پروژههای آبرسانی از سد تالوار و راهآهن همدان-تهران است.

به گزارش تسنیم ، به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، محمدناصر نیک بخت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: انتظار میرود معاونت اجرایی رئیس جمهور به انتظارات مردم استان بویژه در زمینه انتقال آب از سد تالوار و تامین ریل راه‌آهن همدان- تهران در سفر کاروان تدبیر و امید به استان همدان توجه جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شایستگی استان همدان در استقبال مردم از رئیس جمهور متجلی و خود را نشان خواهد داد، افزود: سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان همدان، سفر نماینده نظام است که با سرانگشت تدبیر، بسیاری از مشکلات را با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت مردم حل کرده و کشور را در مرحله جهش به سوی قله‌ها قرار داده است.

نیک بخت با بیان اینکه استقبال مردمی به گونه‌ای باشد که نشان دهد همدان همواره در همه صحنه‌ها حضور داشته و حماسه‌آفرین بوده است، تصریح کرد: مردم همدان در مراحل حساس و ضروری به شایستگی همدان، خودی نشان می‌دهند.

استاندار همدان همزمانی این سفر با روز و هفته همدان و هفته دولت را مبارک دانست و گفت: انجام این سفر در این تاریخ اتفاق و موهبتی است که نصیب استان همدان شده است.

نیکبخت اظهار داشت: از سازمانها، ادارات، تشکلهای مردمی، پارلمان بخش خصوصی و همه تقاضامندم در حد شایستگی نام و تاریخ همدان، استقبال از کاروان تدبیر و امید را به عمل آورند و حمایت مردم از نظام و دولت را نشان دهند زیرا یکی از دلایل توفیق دولت این است که نظام اسلامی همچنان مشحون عنایت مردم است.

وی با بیان اقدامات انجام شده دولت در استان همدان و کشور، تصریح کرد: انجام این خدمات در شرایط تحریم های ظالمانه بسیار ارزشمند بوده است و در استان همدان با شعار "همت همگانی برای توسعه" مردم به صحنه آمدند.

استاندار همدان بیان کرد: تنها در یک خدمت بزرگ دولت تدبیر و امید، از محل طرح تحول نظام سلامت تاکنون 150 میلیارد تومان برای هزینه درمان 300 هزار نفر به استان تخصیص داده شده و در بخش زیرساختهای درمانی 50 میلیارد تومان هزینه شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار