کد خبر: ۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۵ 25 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدمهدی حقدل امشب در آئین تجلیل از بازنشستگانشهرداری شیراز در سخنانی اظهار داشت: از میزان بودجه اختصاصی به شهرداری شیراز تنها دو درصد از سوی دولت است و مابقیرا مدیران و کارشناسان شهرداری این شهر محقق می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال روی کار آمدن شورای اسلامی چهارم شهر شیراز از یک‌هزار میلیارد تومان بودجه تخصیصی برای جذب سرمایه‌گذار در سال جاری 600 میلیارد تومان آن محقق شده که در سال آینده نیز این رقم به 3 هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: با هدف حمایت از بازنشستگان این نهاد مردمی اگر 51 درصد بودجه تاسیس و راه‌اندازی یک شرکت خدماتی را کارکنان و 49 درصد دیگر را شهرداری تأمین کند شورای اسلامی از تأسیس آن برای کارکنان بازنشسته حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

حقدل بیان کرد: تأسیس شرکت خدمات‌دهی برای بازنشستگان شهرداری ابتدا در تهران با موفقیت آغاز شد که بهترین روش برای کارکنان زحمت‌کش و متخصص شهرداری است تا از توان و تجربیات بالای این قشر از جامعه استفاده بهینه شود.

وی گفت: ظرفیت بالا و موقعیت اقلیمی شیراز با داشتن 13 هزار هکتار ارتفاعات، محل مناسبی برای بهره‌گیری شرکت‌هایی است که از سوی کارکنان شهرداری تأسیس می‌شود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار