سرپرست هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: سعید معروف، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور سه بازیکن ارومیه‌ای در لیست ۱۴ نفره ایگور کولاکوویچ برای شرکت در مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در تهران حضور دارند.
کد خبر: ۷۷۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 12 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ناصر خدادادی  اظهار کرد: سعید معروف، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور سه بازیکن ارومیه‌ای در لیست ۱۴ نفره ایگور کولاکوویچ برای شرکت در مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در تهران حضور دارند.

وی افزود: این سه بازیکن به عنوان بازیکنان کلیدی و اصلی تیم ملی در پست های پاسور، قدرتی و لیبرو نقش مهم و اساسی در موفقیت های والیبال ایران در میادین جهانی، بین المللی و آسیایی داشته اند.

سرپرست هیات والیبال آذربایجان‌غربی  بیان کرد: ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن را به عنوان ۱۴ بازیکن شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب کرده است.

وی گفت: ملی‌پوشان والیبال ایران در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از ۲۲ تا ۳۰ شهریور امسال به میزبانی تهران برگزار می شود، شرکت می‌کنند و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم ملی ایران در مرحله نخست این مسابقات با تیم‌های استرالیا، قطر و سری‌لانکا هم گروه است.

خدادادی افزود: تیم والیبال ایران در مرحله نخست این رقابت‌ها روز جمعه ۲۲ شهریور از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل سری‌لانکا مسابقه دارد و در ادامه نیز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به ترتیب مقابل قطر و استرالیا به میدان می‌رود.

وی گفت: در پایان مرحله گروهی، ۲ تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم می‌شوند، تیم‌ها روز دوشنبه ۲۵ شهریور استراحت دارند و مسابقات مرحله دوم در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد و در ادامه نیز طی روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ شهریور مسابقات مراحل یک‌چهارم، نیمه‌نهایی و نهایی به انجام می رسد.

سرپرست هیات والیبال آذربایجان‌غربی افزود: هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا تهران، در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که از ۱۷ تا ۲۲ دی به میزبانی چین برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور ملی‌پوشان ارومیه‌ای در مسابقات جهانی تونس و بحرین افزود: امسال یاشار جوادی به عنوان مربی بومی به همراه بردیا سعادت، امیرحسین توخته، سهیل مسعود و علی‌اصغر نبی‌زاده در تیم ملی نوجوانان و وحید صادقی به عنوان مربی بومی، امین علی اکبری به عنوان آنالیزور به همراه امیرمحمد فلاحت‌خواه، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی و بردیا سعادت در ترکیب تیم ملی جوانان حضور داشتند و با کسب مقام پنجمی نوجوانان جهان و قهرمانی جوانان جهان برگ زرین دیگری در دفتر شهر عشاق والیبال رقم زدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار