معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس توسط کمیته نیروهای مسلح استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 12 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی تقی نجمی امروز در جلسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌(ع) از ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس توسط کمیته نیروهای مسلح استان خبر داد و اظهار کرد: همایش نکوداشت پیشکسوتان سپاه شهدا و حضور فرماندهان نیروی مسلح در صدا و سیما نیز جزو برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح استان است که با هدف تاثیرگذاری و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت اجرا می شود.

وی افزود: رژه و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری و تجهیزات نظامی استان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم جزو برنامه‌های کمیته در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین برگزاری جشنواره ورزشی خواهران بسیجی و غبارروبی مزار شهدا نیز از جمله برنامه‌های این هفته است که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح اتاق عمل و سلامتکده طب سنتی در کیلنیک امام علی (ع) از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، عنوان کرد: ویزیت رایگان بیماران در استان، نشست‌های پاسخ به شبهات، دیدار با  امام جمعه‌های استان و سخنرانی فرمانده سپاه در نماز جمعه نیز جزو این برنامه‌های مطلوب در این هفته است.

نجمی تصریح کرد: علاوه بر آن ۶۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد نیز در طول هفته گرامیداشت دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار