مدیر کل سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه تاکنون زمان اعزام به حج عمره مشخص نشده است گفت: در فضای مجازی آمده است که پس از ماه صفر، حج عمره آغاز می‌شود اما در حد شایعه بوده و فعلا تصمیمی در زمینه حج عمره گرفته نشده است.
کد خبر: ۷۷۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 11 September 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدرضا ندیری ، با تاکید بر اینکه تاکنون زمان اعزام به حج عمره مشخص نشده است اظهار کرد: در فضای مجازی آمده است که پس از ماه صفر، حج عمره آغاز می‌شود اما در حد شایعه بوده و فعلا تصمیمی در زمینه حج عمره گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: بنابراین در حال حاضر هیچ توافقی با عربستان انجام نشده است و جمهوری اسلامی ایران نیز شروط خود را اعلام کرده و اگر آنها این شروط را بپذیرند، حج عمره آغاز می‌شود و در این رابطه، از جمله شروط ایران، حفظ عزت و احترام و رعایت شان و تکریم هموطنان و نیز ایجاد دفاتر کنسولی در صدور روادید است.

مدیر کل سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: شرط نخست ایرانیان در حج عمره و تمتع رعایت شده اما در ایجاد دفاتر کنسولی مشکلاتی وجود دارد.

وی بیان کرد: بنابراین طرف عربستانی، شروط ایرانیان را بررسی کرده و در آینده پاسخ خواهد داد اما هم اکنون این مسئله نامشخص است.

ندیری همچنین در مورد حج سال 98 اظهار کرد: خوشبختانه این مسئله به خوبی و بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و زائران ایرانی نیز از آن راضی بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار