رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «اسماعیل درویشی» مربی شایسته این شهرستان به کادر فنی تیم ملی تنیس روی‌میز پسران زیر ۱۲ سال کشور دعوت شد.
کد خبر: ۷۷۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 08 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی قرنی مصطفی‌پور  افزود: «اسماعیل درویشی» طی حکمی از طرف فدراسیون تنیس روی‌میز کشور به عنوان مربی تیم ملی پسران زیر ۱۲ سال این رشته انتخاب و به کادر فنی تیم ملی «هوپس» تنیس روی‌میز ملحق خواهد شد. 

وی ادامه داد: اردوی برترین‌های هوپس ( ۱۰ و ۱۱ سال ) پسران کشور از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ شهریورماه به میزبانی هیات تنیس روی‌میز استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این اردو ۱۰ بازیکن برتر مسابقات هوپس کشور که تیرماه سالجاری در قم برگزار شد به اردوی تیم ملی دعوت شدند که باید عصر روز ۲۴ شهریورماه خود را به کادر فنی معرفی کنند. 

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: اسماعیل درویشی سابقه ۲۰ سال فعالیت در رشته تنیس روی‌میز را دارد و چهار ملی پوش مهابادی زیر نظر او به عضویت تیم ملی این رشته در رده‌های خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان درآمده است. 

وی اظهار داشت: این مربی مهابادی همچنین در سال ۱۳۹۵ از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز کشور به عنوان مربی برتر کشور انتخاب شده است. 

درویشی متولد ۱۳۶۹ از مهاباد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش، مربی بین‌المللی بدنساز پیشرفته، مربی ویژه بدنساز کودکان، مربی سطح یک بین‌المللی تنیس روی‌میز، مربی درجه یک ملی تنیس روی‌میز و مربی تغذیه ورزشی است. 

سرمربی تیم ملی نونهالان کشور نیز بر عهده «محسن شیشه‌گرها» است و پیمان خضوعی نیز به عنوان سرپرست تیم در این اردو حضور دارد.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

این شهرستان یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس روی‌میز آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار