کد خبر: ۷۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 16 August 2015

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد ازنظارت 10 تیم استانی بر روند نام نویسی دانش آموزان در مدارس این شهرستان به منظور رعایت قوانین و ضوابط ثبت نام برای سال تحصیلی 95- 94 خبر داد.

محسن شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای این تیم ها از کارشناسان ارزیابی و عملکرد اداره کل آموزش و پرورش بودند که به صورت تصادفی به 25 مدرسه شهری و روستایی مراجعه کردند .

وی اظهار کرد: بررسی رضایتمندی و نارضایتی اولیاء دانش آموزان ، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات احتمالی در مدارس نظرآباد از جمله اقدامات بازرسان بود.

شهبازی گفت: به زودی نتیجه بازرسی ها از مدارس نظرآباد توسط کارشناسان آموزش و پرورش اعلام می شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در اداره آموزش و پرورش نظرآباد از هفته سوم خرداد ماه سال جاری افزود: برای توجه ویژه مدیران مدارس در این شهرستان نیز نشست های مختلفی از اردیبهشت ماه تا کنون برگزار شد و کارشناسان و معاونان این اداره همواره بر رعایت قانون و ضوابط ثبت نام به خصوص عدم دریافت وجه اضافه و اجباری از اولیاء تاکید کردند.

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد ادامه داد: بنرهای اطلاع رسانی ویژه ثبت نام در سال تحصیلی 95-94 از سوی روابط عمومی اداره با درج شماره تلفن اداره و ستاد نظارت بر ثبت نام برای آشنایی اولیاء دانش آموزان با قوانین و ضوابط ثبت نام و انعکاس شکایات به صورت تلفنی و مکتوب تهیه و در ورودی سالن همه مدارس نصب شده است.

وی یکی از موارد مورد تاکید فرماندار نظرآباد به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان را نظارت مستمر بر روند نام نویسی ، ممنوع بودن وجه اضافه از اولیاء و برخورد قاطع با مدیران متخلف در مدارس ذکر کرد.

شهرستان نظرآباد واقع در غرب کرج 24 هزاردانش آموز و یکهزارو 700 دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار