معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هفته فرهنگی این استان به منظور تبادل فرهنگی با کشورهای همسایه، پاییز امسال در اررزوم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 05 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی آذربایجان‌غربی در ارزروم ترکیه افزود: این برنامه در راستای توسعه روابط فرهنگی با کشورهای همسایه برگزار می‌شود زیرا در شرایط فعلی با توسعه ارتباطات فرهنگی می‌توان اثر تحریم‌ها را از بین برد و ارتباط صمیمی را با کشورهای همسایه برقرار کرد.

وی بیان کرد: پنج کمیته برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه راه اندازی می شود تا نواقص و پیشنهادات را بررسی و رفع کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: کمیته پشتیبانی و مالی با مسوولیت شهرداری ارومیه، کمیته دانشگاهی با مسوولیت دانشگاه ارومیه، کمیته فرهنگی و گردشگری با مسوولیت ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، کمیته ورزشی با مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان این استان و کمیته سیاسی و تشریفات با مسوولیت اداره کل سیاسی استانداری تشکیل و راهبری می‌شود.

مصطفوی تاکید کرد: باید تا ۲ هفته آینده تعداد غرفه‌های مورد نیاز، منابع مالی این برنامه، سالن محل برگزاری برنامه‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی این استان و موضوع اسکان عوامل تعیین شود.

وی اضافه کرد: مسوولان مرتبط نیز هماهنگی لازم را با مسوولان ارزروم داشته باشند تا مشکلی در برگزاری این برنامه ایجاد نشود.

در این جلسه مسوولان و نمایندگان دستگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، حوزه هنری استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، دانشگاه ارومیه، شهرداری و میراث فرهنگی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و برای اجرای هر چه بهتر این برنامه اعلام آمادگی کردند.

ارزروم یکی از شهرهای تاریخی و بزرگ ترکیه است که در حدود ۳۰۰ کیلومتری مرز جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار