مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه، صبح امروز، ۹ مردادماه، با حضور رئیس کل دادگستری استان و نماینده ولی‌فقیه در استان، در سالن ولایت دادگستری آذربایجان غربی آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 31 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ابراهیم علی‌نژاد، معاون فرهنگی دادگستری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۹ مردادماه، در مراسم افتتاحیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه که در محل سالن ولایت دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان و خانواده‌های ۶ اداره‌کل تابعه دادگستری استان در این مسابقات شرکت کرده‌اند و مرحله شهرستانی به‌صورت اینترنتی برگزار شده بود.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در بخش کتبی شامل درک مفاهیم، تفسیر و حفظ موضوعی بوده و در بخش شفاهی نیز شرکت‌کنندگان در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۱ جزء تا کل و اذان به رقابت خواهند پرداخت.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: نحوه ثبت‌نام در مسابقات قرآن اخیرا مجازی شده و این مورد هم مزایا و هم معایبی داشته و بیش از ۷۰۰ نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده بودند.

وی یادآور شد: درخصوص داوری سعی شده تا تعداد داوران به حدنصاب تعیین شده در آئین‌نامه برسد و ۴ داور آقا در این مسابقات حضور دارند و برای خواهران نیز ۲ داور خواهر تعیین شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار