فرمانده سپاه شبستر از اعزام بیش از 600 نفر از بسیجیان شهرستان شبستر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبرداد.
کد خبر: ۷۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 14 August 2015


IMG_2453

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از شبسترنیوزسرهنگ پاسدار جعفر رزمی با اعلام این مطلب گفت : این کاروان درقالب کاروان های بسیج محلات، حلقه های صالحین ، بسیج اصناف ،فرهنگیان ،بازاریان وبسیج خواهران ازمناطق عملیاتی مهاباد ، یادمان شهید خلبان حیدری ویادمان شهید بروجردی ومنطقه عملیاتی تمرچین بازدید می کنند.

وی افزود:مناطق عملیاتی شمال غرب کشور یادآور مظلومیت شهدایی است که در عین مظلومیت هیج اثری از خود بجا نگذشته و مظلومانه در خون خود غلطیدند تا فرهنگ حسینی و عاشورایی تداوم یابد.

رزمی با بیان اینکه گمنامی سیره وسبک زندگی مردان خداست تصریح کرد: رمز بقا ودوام یاد وخاطره شهداء ،تبعیت پذیری آنان از مادر خودشان حضرت فاطمه زهرا (س)است و  لذا مزار ومطهر آنان تا ابد درس ایثار و آزادگی به جهانیان خواهد داد و آنانند که مشعل داران وپیشگراولان وجانبازان صحنه عشق وجهادند.

فرمانده سپاه شبستر  هدف از برگزاری این اردو را آشنا نمودن جوانان ونوجوانان بسیجی با فرهنگ جهاد وشهادت در راستای مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان عنوان کرد وگفت : برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و توزیع بسته های فرهنگی درطول سفر وبهره مندی از روایان نور و روحانیون از مهم ترین برنامه های فرهنگی در این اردو می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار