مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این مرز یکی از پایانه‌های مهم زمینی کشور است، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹۸ هزار و ۳۳۱ دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.
کد خبر: ۷۶۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 28 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جابر اکبرزاده ، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۹۸ هزار و ۳۳۱ دستگاه کامیون از مرز بازرگان تردد کرده است اظهار کرد: متوسط تردد روزانه کامیون از مرز بازرگان ۷۹۳ دستگاه است و امسال ۴۲ هزار و ۴۳۱ دستگاه کامیون از کشور خارج شد که نسبت به سال قبل از آن یک درصد افزایش داشت.

وی  ادامه داد: همچنین تعداد کامیون ورودی به کشور از این پایانه ۵۵ هزار و ۹۱۰ دستگاه بوده که نسبت به سال قبل از آن ۱۲ درصد افزایش داشت.

مدیر پایانه مرزی بازرگان تصریح کرد: عمده کالاهای صادراتی در این مدت شامل محصولات کشاورزی و پتروشیمی و مصنوعات سنگی و فلزی بود و به کشورهای ترکیه، گرجستان، سوریه، بلغارستان، لهستان، رومانی، بلژیک، صربستان و آلمان صادر شد.

وی همچنین عمده کالاهای وارداتی از طریق این پایانه مرزی را انواع ماشین آلات صنعتی، MDF، موز، رنگ، اسکلت فلزی، انواع پارچه، لوازم و قطعات یدکی ذکر کرد و گفت: ترکیه، گرجستان، چین، اکوادور، هند، تانزانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، رومانی، اسپانیا، بلغارستان، اسپانیا مبداء کالاهای وارداتی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار