معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: به منظور خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی از روستاهای کمتربرخوردار، امسال 800 نفر در قالب اردوهای جهادی به روستاهای دوردست و مناطق محروم شهرستان مهاباد اعزام می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 17 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی منوچهر مودبی ، با بیان اینکه هدف اردوهای جهادی خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی و کمک به دولت به منظور تامین نیازهای مختلف مردم روستاهای محروم و ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در مناطق کم برخوردار است، اظهار داشت: فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و سلامت در قالب اردوهای جهادی از جمله اقداماتی است که گروه‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی و نیز گروه‌های بسیج ادارات در مناطق کمتربرخوردار بر عهده دارند.

وی در ادامه گفت: از دیدگاه رهبری مهمترین و اولین ظرفیت کشور، جوانان دانش‌آموخته هستند که با حضور در اردوهای جهادی می‌توانند در راستای بهره‌مندی عادلانه از امکانات در تمام نقاط کشور، حضوری فعال داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد افزود: بزرگ‌نمایی مشکلات کشور یکی از برنامه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، با حرکت جهادی در قالب خدمت به مردم به راحتی می‌توان با این توطئه نیز مقابله کرد.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته  600 نفر از افراد در قالب گروه‌های جهادی شهرستان مهاباد در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و سلامت به روستاهای دورافتاده و کمتربرخوردار ارائه خدمت کردند و امسال نیز با اجرای طرح همبستگی ملی با همکاری امامان جمعه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد شهرستان، گام‌های موثری در ساخت مسکن سیل‌زدگان کشور برداشتند.

وی همچنین افزود: تامین لوازم‌التحریر، روپوش و کیف مدارس، کفش دانش‌آموزی، تامین 100 سبد غذایی، لوازم ورزشی، انشعابات رایگان آب، برق و حضور تیم‌های پزشکی و ارائه داروی رایگان، تامین جهزیه نوعروسان از جمله اقدامات مناسب این گروه‌ها در مناطق مختلف شهرستان است.

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار