سلطانعلی ولیزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : شستشوی بیش از ۷۳ کیلومتر شبکه فاضلاب در ۳ ماهه اول سال ۹۸ درخوی انجام گرفته است .
کد خبر: ۷۶۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 14 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی ولیزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و در راستای پیشگیری از چالش های زیست محیطی و شیوع بیماری های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخشهایی از خطوط شبکه و جمع‌آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از ۷۳ کیلومتر و ۷۰ متر در سه ماهه اول سال جاری شستشو داده شده است .
ولیزاده اضافه نمود : شرکت آب و فاضلاب خوی در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی افزود : مرئی سازی و هم سطح کردن دریچه های شبکه فاضلاب به تعداد ۴۲ فقره و همچنین پاکسازی و لایروبی یک هزار و ۷۳۸ عدد منهول نیز از دیگر اقداماتی است که همزمان با عملیات شستشوی شبکه فاضلاب در سه ماهه نخست سالجاری انجام شده است.

ولیزاده همچنین خاطرنشان کرد : سمپاشی و گند زدایی در منهول‌ها به تعداد ۲ هزار و ۷۹۷ فقره نیز از جمله اقدامات شرکت آب و فاضلاب خوی در راستای اجرای عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی می باشد .

مهندس ولیزاده در پایان سخنان خود گفت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت و گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار