عضو شورای شهر ارومیه گفت: متاسفانه در برخی مواقع شهرداری ارومیه برای قطع غیرمجاز درختان مستثنی است و در خیابان‌های سطح شهر، درختان بزرگی بدون مجوز قطع می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 14 July 2019

شهرداری ارومیه نسبت به قطع غیرمجاز درختان مستثنی است!
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حسین پناهی  اشاره به موضوع قطع درختان در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: موضوع قطع درختان در ارومیه، خود یک کمیته کارشناسی و فنی به نام سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری داشته که یک نفر از اعضای شورای شهر نیز به طور دائمی در آن عضویت دارد.

وی تصریح کرد: برای قطع درختانی که در داخل محدوده شهری قرار دارد، دو حالت وجود دارد یعنی یا برای قطع آنها مجوز صادر شده و یا به عدم قطعی آن نظر کارشناسی داده می‌شود و در جلسه کارشناسی بررسی می‌شود که درخت حفظ و یا قطع شود.

عضو شورای شهر ارومیه بیان کرد: متاسفانه در برخی مواقع نیز شهرداری ارومیه برای قطع غیرمجاز درختان مستثنی است و در خیابان‌های سطح شهر درختان بزرگی بدون مجوز قطع می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، خوشبختانه یک اتفاق خوشایندی که در ارومیه رخ داده این است که بیشتر درختان قابلیت برداشت داشته و با دستگاه درختکنی که خریداری شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته می‌توان در حد معقولی برخی درختان را از جای خود برداشت و به همان حالت خود در مکان دیگری انتقال داد.

پناهی تاکید کرد: از محاسن دور چهار و پنجم شورا این است که این فناوری در شهر ارومیه وجود دارد و با دستگاه درخت‌کن می‌توان درختان را به خوبی جا به جا کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار