رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار
علیرضا لطفی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در دانشگاه آزاد خوی برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، به خبرنگاران گفت:برای پیشرفت هرجامعه ودولت بایدوجدان های آگاه حاکم باشد که اگروجود خبرنگاران دراین عرصه نباشد این امکان به وجود نمی آید.
کد خبر: ۷۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 10 August 2015










به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، علیرضا لطفی گفت:خبرنگاری یکی از شغل های حساس و پر دغدغه است که روحیه خاصی می طلبد و اطلاعات را بصورت صحیح وبه هنگام باید به گوش مردم برساند.
دکتر علیرضا لطفی افزود:یکی ازوظایف بزرگ خبرنگاران این است که باید منافع ملی را درنظر بگیرد و خبر را برای توسعه ، آبادانی و اعتلای کشور منتقل کند .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی بر رفع سریع مشکلات خبرنگاران تاکید کرده واظهارداشت: باید مسایل صنفی خبرنگاران مانند بیمه، حقوق و مشکلات شغلی خبرنگاران رفع شودتاآنها  بدون اضطراب و نگرانی به خبر رسانی بپردازند.
لطفی با بیان عملکرد یکساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: توجه به ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان، ایجاد زیرساخت های شهرک فناوری، چاپ کتاب مردی از جنس فرشته و اجرای طرح آموزش تخصصی قرآن کریم از جمله اقدامات این دانشگاه در زمینه های مختلف است.
وی در مورددیگر طرح های درحال اجرا شده دردانشگاه نیزافزود: چاپ کتاب مردی از جنس فرشته، طرح اقدام به تغییر نام واحددانشگاه آزاد خوی به نام آیت الله خوئی از جمله طرح هایی است  که در آینده نزدیک می توان شاهد آن بود.
دکتر علیرضا لطفی در خصوص افزایش رشته ها و مقاطع تحصیلی دردانشگاه آزاد خوی نیز گفت: 22 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، یک رشته در مقطع دکترا هم اکنون در این واحد دایر است و در نظر داریم رشته های مقطع کارشناسی ارشد را به 35 و دکترا را به 5 رشته افزایش دهیم.
لازم به ذکر است که در پایان این مراسم با هدایایی از تلاش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر رسانی تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار