رئیس هیئت شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: هفت شمشیرباز آقا و خانم آذربایجان‌غربی به اردوی استعدادیابی تیم ملی در تهران دعوت شدند.
کد خبر: ۷۴۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 28 May 2019
7 شمشیرباز آذربایجان‌غربی به اردوی استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی آیدین رحمانی اظهار کرد: فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی آقایان و خانم‌ها را در تهران برگزار کند.

وی تصریح کرد: در این رابطه 30 نفر شمشیرباز از سراسر کشور به این اردو دعوت شده که در بین آنها دو شمشیرباز از آذربایجان‌غربی به نام‌های یاسین نوری در اسلحه اپه و دانیال ولی‌نژاد در اسلحه سابر دیده می‌شود.

رئیس هیئت شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: آقایان شمشیرباز شرکت کننده در اردوی استعدادیابی باید از دو تا پنجم تیر ماه خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه 27 نفر از بانوان شمشیرباز کشورمان نیز به اردوی استعدادیابی تیم ملی دعوت شده‌اند بیان کرد: پنج نفر از این بانوان، از آذربایجان‌غربی هستند و باید از 29 خرداد تا یک تیر امسال در اردوی تهران شرکت کنند.

رحمانی اظهار کرد: بانوانی همچون سماء کشی‌آده، فاطمه احمدی و زهرا مرد تیزخراب در اسلحه اپه و هانیه خوشخواهی و شیدا حسینی در اسلحه فلوره باید در تاریخ مذکور خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار