دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: جریان‌سازی فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جزو اهداف اصلی بوده و همچنین در طول سال نیز مانورهای جمعی برای پیشگیری از منکرات اجرایی شد.
کد خبر: ۷۴۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 28 May 2019
 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مسعود خرم‌نیا امروز در مراسم مانور بزرگ طرح «تذکر لسانی، وظیفه همگانی» که با حضور جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی و فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در طول ماه رمضان ۱۹ برنامه اجرا می‌شود که امروز شاهد برگزاری مانور تذکر لسانی هستیم چون به دلیل سفر رئیس جمهور با تاخیر یک هفته‌ای مواجه شده است.

وی افزود: جریان‌سازی فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جزو اهداف اصلی این طرح بوده و همچنین در طول سال هم مانورهای جمعی برای پیشگیری از منکرات اجرایی شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی بیان کرد: امسال رمز مانور تذکر لسانی یا کریم اهل بیت (ع) بوده و اجرای این‌گونه طرح‌ها و همگانی کردن تذکر لسانی در بین آحاد مردم یک ضرورت و واجب دینی است.

وی تصریح کرد: امسال با استمرار و امور بخشیدن به امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن آن در جامعه، به زودی جلوی برخی منکرات و فسادها در استان که آزار دهنده هستند گرفته می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار