مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود ساخت سالن مسافربری پایانه مرزی سرو تا آخر شهریور ماه سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
کد خبر: ۷۴۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 20 May 2019
سالن مسافربری پایانه مرزی سرو پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ارسلان شکری  با اشاره به اینکه ساخت سالن مسافری و محوطه‌سازی پایانه مرزی سرو تاکنون پیشرفت ۹۳ درصدی داشته است، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده پیش‌بینی می‌شود این پایانه تا آخر شهریور ماه سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه احداث سالن مسافربری پایانه مرزی سرو شامل دو طبقه و زیرزمین انجام می‌شود، افزود: مساحت زیربنای این سالن برابر با چهار هزار و ۱۶۰ مترمربع و مساحت محوطه‌سازی پایانه مرزی سرو همراه با تاسیسات مربوطه هفت هزار و ۱۰۰ مترمربع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام برخی اقدامات پیش‌رو در این پایانه ادامه داد: اجرای منبع بتنی به حجم ۲۸۰ مترمربع و اجرای دیوار حائل بتنی به طول تقریبی ۱۲۵ متر و با ارتفاع ۶ متر از جمله اقداماتی بوده که برای تکمیل و توسعه پایانه مرزی سرو نیاز است.

وی با بیان اینکه ساخت منبع آب بتنی این پایانه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش‌ها برای تکمیل آن همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: همچنین اجرای دیوار بتنی محوطه سمت بازارچه نیز تاکنون به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار