نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر روحانی به استان و مطالبات مردم و مسوولان از رئیس‌جمهور گفت: همچنان همان مطالبات سفر قبلی روحانی به استان پابرجا بوده که باید به پیشرفت پروژه‌های مصوب سال گذشته توجه کند.
کد خبر: ۷۴۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 20 May 2019
مطالبات مردم آذربایجان‌غربی از سفر پیشین روحانی همچنان پابرجا است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سیدهادی بهادری، با اشاره به سفر روحانی به آذربایجان‌غربی و مطالبات مردم و مسوولان استانی از رئیس‌جمهور اظهار کرد: همچنان همان مطالبات سفر قبلی روحانی به استان پابرجا بوده که باید به پیشرفت پروژه‌های مصوب سال گذشته توجه کند.

وی افزود: روحانی در مسئله پروژه‌های عمرانی باید اعتبارات لازم را به موقع تخصیص دهد برای مثال باید اعتبارات مربوط به انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه که 750 میلیارد تومان است را تخصیص دهد اما متاسفانه امسال هیچ بودجه‌ و اعتباری به این پروژه تخصیص نیافته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اصلی دیگر تکمیل پروژه کریدور شمال و جنوب در استان یعنی اهواز- بازرگان بوده چون کیفیت جاده‌های استان وضعیت مناسبی ندارد.

وی با تاکید بر تکمیل جاده ارومیه- تبریز است اظهار کرد: علاوه بر آن امسال باید ورزشگاه 15 هزار نفری و تالار مرکزی ارومیه با اعتبارات تخصیصی لازم به پایان برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار