کد خبر: ۷۴۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 19 May 2019

پرسپولیس برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شد این در حالی است که رقیب سنتی آنها یعنی استقلال همواره در این سالها با مشکلات زیادی مواجه بوده است و تغییرات مدیریتی و فنی حسابی هواداران پر شمار این تیم را آزرده خاطر کرده است.

امروز تصاویرجشن قهرمانی پرسپولیس به صورت طبیعی در صفحه اول روزنامه های ورزشی وبرخی روزنامه های سیاسی قرار گرفته است. در این میان یک تیتر به مذاق هواداران استقلال چندان خوش نیامد. روزنامه سیاسی اعتماد با تیتر« قرمزته آبی آبلیمو جات» به قهرمانی پرسپولیس رو صفحه اول خود اشاره کرد که با توجه به سیاسی بودن این روزنامه بهتر بود روزنامه اعتماد ازاین تیتر استفاده نمی‌کرد.

برخی هواداران استقلال این تیتر را به نوعی از کری های مرسوم قلمداد کردن که بیشتر روی صفحه اول روزنامه های هوادار تیم ها به کار برده می شود و شاید اگر یک روزنامه هواداری چنین تیتری می زد، چنین اتفاقی نمی افتاد.

تیترروزنامه اعتماد یکی از دیالوگ‌های فیلم مادر ساخته مرحوم علی حاتمی است که محمد علی کشاورز در آن نقش آفرینی کرده است و او خطاب به یکی از برادرانش برای او کری می خواند. کشاورز در آن فیلم نقش برادر بزرگ را دارد و البته یک پرسپولیسی دو آتشه است. این تیتر باعث شد تا باشگاه استقلال علیه این روزنامه بیانیه ای هم صادر کند./تابناک با تو

دیالوگ جنجالی «اعتماد» ؛ قرمزته آبی آبلیمو جات!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار