مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: با اتکا به وعده الهی و ارزش ها و اسلام راستین آزادی فلسطین در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۷۴۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷ 03 May 2019

3
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام ناصر خدایاری در همایش بزرگداشت روز معلم و بررسی صیونیسم و فلسطین از دیدگاه شهید مطهری که در سالن اجتماعات تالار شمس ارومیه برگزار شد افزود: راه حل آزادی فلسطین اسلام است اسلامی که متکی به ارزش ها ، آرمان ها و آزادی است.
حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه تمامی مستضعفان جهان به یمن اقدامات امام خمینی (ره) به پاخواسته اند تصریح کرد: ارائه منظر و راهکارهای برای آزادی فلسطین از ابتکارات امام راحل بوده و تمامی مستضعفان جهان رهرو این راه هستند.
وی با تاکید به اینکه در طول چهل سال، انقلاب اسلامی پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده است خاطرنشان کرد: تشکیل جمعیت دفاع از ملت فلسطین توسط فرزند امام راحل روزنه و آغازی برای پایان دادن به اشغال فلسطین است.
3
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: با اتکا به وعده الهی و ارزش ها و اسلام راستین آزادی فلسطین در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.
حجت الاسلام خدایاری بااشاره به روز معلم نیز یاد آور شد: معلمی مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شده تا دنیا را از ظلمات و جهل به نور دانایی مزین کند.
3
در ادامه منصور فر دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین آذربایجان غربی ادامه داد: امروزه محور مقاومت مسلمانان فلسطین است.
منصور فر باتاکید به مشکلات اقتصادی داخلی افزود: با وجود مشکلات نباید مسئله اصلی جهان اسلام فراموش شود و این حمایت تا ظهور حضرت مهدی باید ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین از ابتدای انقلاب اسلامی مسئله راهبردی انقلاب اسلامی بوده و ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار