نیاز بازار داخلی به این محصول را بیش از 4 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و گفت: تراکتورسازی ایران ظرفیت و خطوط تولیدی متناسب برای تولید این محصول و تامین نیاز کشاورزان دارد.
کد خبر: ۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰ 23 February 2015

روابط عمومی تراکتورسازی ایران، ابوالفتح ابراهیمی مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتور ' آی.تی.ام 470 ' (ITM470) در این گروه صنعتی به تولید انبوه رسید.

 این تراکتور با توان 47 اسب بخار مختص باغات و مزارع کوچک است در این مجموعه طراحی و خط تولید آن در تراکتورسازی ارومیه راه اندازی شده است.

وی افزود: هزینه تمام شده تولید این تراکتور در داخل کشور در مقایسه با نمونه مشابه خارجی 8 هزار دلار ارزانتر است.

وی گفت: شاخص هایی نظیر دید استاندارد، رعایت استانداردهای ارگونومی، تجهیز به ترمز روغنی، فرمان هیدرواستاتیک، مجهز به روپس تاشو جهت کاربری در باغات، مجهز به گلگیر و اگزوز مناسب باغات و مزارع، امکان نصب سایبان و کابین، امکان نصب محور محرک جلو، کاهش صدا و افزایش مخزن سوخت به 54 لیتر و ... از جمله ویژگی های تراکتور ' آی.تی.ام 470 ' (ITM470) بوده است.

ابراهیمی اعلام کرد: با اضافه نمودن امکانات مناسب، از جمله بیل میکانیکی، بالابر، باکت لودر و ... به این نوع می توان کاربردهای صنعتی نیز به آن بخشید.

وی نیاز بازار داخلی به این محصول را بیش از 4 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و گفت: تراکتورسازی ایران ظرفیت و خطوط تولیدی متناسب برای تولید این محصول و تامین نیاز کشاورزان دارد.

وی افزود: باتوجه به ویژگی های این محصول پیش بینی می شود در بازارهای جهانی متقاضی فراوانی داشته باشد.

در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران 23 نوع محصول در توان و مدل های مختلف تک و دو دیفرانسیل از جمله تراکتورهای240ITM، 285ITM، 299ITM، 475ITM، 485ITM، 800ITM، 950ITM، تراکتورهای دودیفرانسیل130تا150 اسب بخار و تراکتور دو دیفرانسیل برنجی با 35 اسب بخار توان تنوع بخشی خط تولید این مجموعه هستند که تراکتور ITM470 نیز در کنار این تنوع تولیدی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :