سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از جابه‌جایی دو روستای شهرستان پیرانشهر در جنوب این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 05 April 2019

۲ روستای پیرانشهر جابه‌جا می‌شود
به گزارش تابناک آذربایجان غربی پیمان آرامون در بازدید از روستاهای "کاسه کران" و "سوغانلو" پیرانشهر اظهار داشت: با آغاز آبگیری از سد کانی‌سیب بخشی از اراضی و روستاهای حوضه آبریز این سد زیرآب می‌روند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مسئولان در استانداری آذربایجان غربی محل استقرار روستاهای کاسه کران و سوغانلو پیش بینی و مشخص شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: به دستور استاندار تمامی خدمات زیربنایی برای زندگی روستائیان از دستگاه‌های مسئول و خدمات رسان به انجام می‌رسد تا روستائیان به هنگام استقرار در روستای جدید مشکلی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: همدلی و همزبانی مردم و مسئولین به حل سریع‌تر مشکلات و موانع می‌انجامد و روند توسعه شهر، استان و کشورمان را شتاب می‌بخشد و در جابجایی این دو روستا نیز این وحدت باید در حد عالی شکل بگیرد تا نتیجه مورد انتظار حاصل شود.

آرامون گفت: مدیریت پروژه‌های مربوط به منابع آبی به ویژه در حوضه آبریز دریاچه ارومیه از اهمیت زیادی برای دولت برخوردار است تا ضمن افزایش بهره‌وری از منابع آب در بخش کشاورزی حال‌وروز دریاچه نیز روزبه‌روز بهبود پیدا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار