امام جمعه اهل سنت تکاب گفت: در شرایط کنونی بزرگترین وظیفه مسلمانان شناخت دشمن به ویژه اسرائیل و حامیان آنان است و نباید اسرائیلیات وارد حلقه فکری جوانان شود.
کد خبر: ۷۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 15 March 2019

بزرگترین وظیفه مسلمانان شناخت دشمن و حامیان آنان است
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا یحیی اسماعیلی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت تکاب با تاکید بر اینکه بزرگترین معضل جهان بشریت این است که اعتقادی به خدا ندارند اظهار کرد: دولت‌های اروپایی همه در رفاه و آسایش هستند اما به خاطر اینکه خداوند در زندگی آنها جایگاهی ندارد، دچار معضل بوده و آرامش ندارند.

وی در ادامه با تبریک پیشاپیش سال جدید تصریح کرد: جشن و شادی از نظر دین مبین اسلام با رعایت جوانب حلال و حرام پسندیده است اما تجاوز به حریم آزادی مردم و ترقه‌بازی که نظم و آرامش مردم را دچار تهدید می‌کند حرام است.

امام جمعه اهل سنت نکاب گفت: در این شرایط حساس اقتصادی، نباید در خرید وسایل ترقه‌بازی اسراف کرد چون دین مبین اسلام آن را حرام دانسته است.

وی در ادامه با اشاره به گسترش اسرائیلیات در کشورهای اسلامی در جهان معاصر گفت: مسلمانان نباید فریب آن را بخورند چون اسرائیل در برابر اسلام ایستاده و نقشه‌های فراوانی برای نابودی آن دارد و نیز خواهان تاثیر اسرائیلیات در فکر و اندیشه جوانان مسلمان است.

اسماعیلی افزود: آنها بر این باور هستند که انسان معاصر نیاز به دین ندارد بنابراین هر کس به اسرائیلیات باور داشته باشد مسلمان نیست بنابراین در شرایط کنونی بزرگترین وظیفه مسلمانان شناخت دشمن به ویژه اسرائیل و حامیان آنان است و نباید اسرائیلیات وارد حلقه فکری جوانان شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار