مدیر کل امور مالیاتی ایلام؛
مدیر کل امور مالیاتی ایلام گفت: از ۱۶۷ میلیارد تومان میزان تعهدات درآمدهای مالیاتی استان طی سال جاری، تاکنون ۸۵ درصد آن حدود ۱۵۰ میلیارد تومان وصول شده است.
کد خبر: ۷۲۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ 03 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛عزیزالله عباسپور اظهار داشت: از ۱۶۷ میلیارد تومان میزان تعهدات درآمدهای مالیاتی استان طی سال جاری، تاکنون ۸۵ درصد آن حدود ۱۵۰ میلیارد تومان وصول شده است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت سهم سه درصدی مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و سایر دستگاه افزود: در خصوص پرداختی به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نیز ورزش و جوانان و امور عشایری که در راستای برنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده است، به شهرداری‌ها حدود ۲۸ میلیارد تومان و مابقی ادارات حدود ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در یازده ماهه سال جاری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از همه اشخاص حقوقی و مودیانی که مشمول تهیه دفاتر هستند، خواهشمندیم در روزهای باقیمانده سال نسبت به تهیه دفاتر قانونی در دفاتر اسناد رسمی اقدام کنند.

وی گفت: برای بیش از ۹۵ درصد جرایم قابل بخشش با توجه به بخشودگی که برای واحدهای تولیدی در نظر گرفتیم، مودیان اگر چنانچه در موعد مقرر و تا پایان سال مراجعه کنند به منظور حمایت از تولید در این راستا همکاری لازم را خواهیم داشت./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار