عصر امروز تیم فوتبال 90 ارومیه در یک بازی خانگی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز با تساوی دو بر دو متوقف شد.
کد خبر: ۷۱۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ 25 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: عصر امروز در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم 90 ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم قدرتمند فجر شهید سپاسی شیراز بود.

تیم فوتبال 90 ارومیه در حالی عصر امروز به دیدار فجر 26 امتیازی رفت که دیدار رفت خود را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بود و امروز برای کسب سه امتیاز به مصاف شیرازی‌ها رفت.

وحید بیاتلو سرمربی تیم 90 ارومیه که زمزمه استعفایش پس از باخت هفته گذشته با آلمینیوم اراک شنیده می‌شد، بازیکنانی همچون مهدی خسروی‌دوست، علی سلیمانی‌مقدم، یامین فلاح، رضا نبی‌زاده، محمد عبادزاده، محمد زینالی، پیمان پورصادقی، وحید نعمتی، آرمان سوداگر، عرفان پورافراز و فرزاد محمدی را به میدان فرستاد.

سوت این دیدار از ساعت 15 با قضاوت وحید صالحی از استان تهران زده شد و هر دو تیم تلاش خود را برای گل‌زنی و کسب سه امتیاز بازی و ارتقاء در جدول رده‌بندی آغاز کردند.

در دقیقه 21 بازی خطایی در پشت محوطه جریمه تیم 90 حادث شد و داور مسابقه خطای پنالتی را برای فجر شهیدسپاسی شیراز در نظر گرفت که این موقعیت، تبدیل به نخستین گل بازی شد.

چند دقیقه بعد، تیم مهمان باز هم به گل رسید، بازیکنان تیم 90 که علاقه‌ای به شکست در این دیدار خانگی که در حضور هزاران هوادار پرشور خود نداشت با حملات خود توانست صاحب یک ضربه پنالتی به نفع خود شده که فرزاد محمدی آن را به گل تبدیل کرد و یکی از گل‌های خورده جبران شد.

هنوز چند دقیقه از شادی بازیکنان تیم 90 به خاطر گل زنی نگذشته بود که داور مسابقه با نشان دادن کارت قرمز به محمد زینالی کاپیتان تیم 90، وی را از زمین بازی اخراج کرد و با اینکه در دقایق پایانی، یک خطا در محوطه جریمه تیم فجر سپاسی مشکوک به پنالتی بود اما داور از آن چشم‌پوشی کرد تا این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به نفع شیرازی‌ها به پایان برسد.

آغاز نیمه دوم بازی برای تیم فوتبال 90 ارومیه، با شادی آغاز شد چرا که در دقایق نخست این دیدار، تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد و فرزاد محمدی آن را به گل دوم خود و تیم 90 تبدیل کرد تا این دیدار دو بر دو مساوی شود.

چند دقیقه بعد وحید بیاتلو دست به تعویض نخست برای تیم 90 کرد و محمد جلیزی جایگزین عرفان پورافراز شد، پس از این تعویض، بار دیگر داور مسابقه یکی دیگر از بازیکنان 90 و این بار رضا نبی‌زاده را اخراج کرد تا تیم میزبان این بازی پرحاشیه را 9 نفره ادامه دهد.

10 دقیقه بعد، آرمان سوداگر هافبک ارومیه‌ای نیز صاحب کارت زرد از داور مسابقه شد، در ادامه وحید بیاتلو دست به تعویض دوم خود زد و صائب محبی را جایگزین پیمان پورصادقی کرد.

داور مسابقه پنج دقیقه وقت اضافه را در نیمه دوم این بازی در نظر گرفت، تیم 9 نفره ارومیه آخرین تلاش‌های خود را برای گل‌زنی در این دیدار و گرفتن سه امتیاز بازی به کار بردند.

سومین تعویض تیم 90 نیز در آخرین دقایق بازی برای تغییر نتیجه انجام شد و بهنام رسومی‌نیا به جای فرزاد محمدی وارد بازی شد اما در نهایت این دیدار خانگی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار