ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان ایلام با دستور استاندار و ابلاغ احکام تشکیل شد.
کد خبر: ۷۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 04 August 2015

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید طی احکامی دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت را منصوب کرد و اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای تعمیق ارتباط دو سویه مردم و مسئولان و اطلاع‌رسانی از خدمات دولت است.

وی افزود: در هفته دولت باید با ابزار کارآمد و روش‌های اثرگذار درباره اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی گام برداشت.

استاندار ایلام سیاست دولت تدبیر و امید را سخنگویی شفاف و صادقانه با مردم، تدبیر و مشورت در امور و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت تمامی بخش‌ها در تصمیم‌سازی و اجرا دانست و عنوان کرد: هدف اصلی دولت افزایش مقبولیت کلی دولت نزد مردم و تقویت پاسخگویی در برابر انتظارات ملت با رویکرد اجتماعی، جامعه‌محور و تعاملی است.

وی هفته دولت را فرصتی مغتنم برای به‌دست آوردن نظرات و آرای عمومی مردم در حوزه‌های مختلف دانست و از آن به‌عنوان باز شدن مسیری دوطرفه در تعامل دولت و ملت یاد کرد.

مروارید برجسته‌سازی برخی اقدامات، پرسش و پاسخ در راستای تقویت ارتباط با نخبگان و عموم جامعه، تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه و آینده‌نگری را از ضروریات دستگاه‌های اجرایی خواند.

وی گفت: رویکرد برنامه‌های هفته دولت ذیل شعار " همدلی و همزبانی" تعریف‌شده و این شعار باید در همه برنامه‌ها و مؤلفه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی هفته دولت در همه دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار ایلام بهمن جلیلیان، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری را به‌عنوان دبیر و عضو ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان و حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی، حشمت‌الله عسگری، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت، شاپور پولادی، معاون عمرانی استانداری ایلام، بهروز حیدرزاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، سعید هژبری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، حجت‌اله رحیم زاده، مدیرکل صدا و سیمای استان، یاراله نصیری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، سیداسکندر صیدایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، جعفر رشیدی، مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مجید سلیمانی‌نژاد، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مرکز ایلام را به‌عنوان اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان منصوب کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار