امام جمعه چالدران گفت: راهپیمایی امسال 22 بهمن به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار و در تمامی شهرها و روستاهای کشور انجام شد و بار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
کد خبر: ۷۱۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 15 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ناصر آقایی امروز در آیین نماز جمعه چالدران، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش کرد و افزود: راهپیمایی امسال 22 بهمن به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار و در تمامی شهرها و روستاهای کشور انجام شد و بار دیگر انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی تصریح کرد: این حضور حماسی در شرایطی که آمریکای جنایتکار سخن از پایان انقلاب اسلامی می‌داد بسیار حائز اهمیت بوده و چشم دشمنان را کور و نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه چالدران در ادامه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 24 بهمن «بیانیه مهم گام دوم انقلاب» را صادر فرمودند گفت: در بخشی از پیام ایشان آمده است« ایران مقتدر، امروز هم مانند آغاز انقلاب با چالش‌های مستکبران رو به‌ رو است امّا با تفاوتی کاملاً معنی‌دار و اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر کوتاهی دست عمّال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سرِ حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت ایران از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب‌الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

وی افزود: همچنین ایشان فرمودند« اگر آن روز گمان آمریکا آن بود که با چند ایرانی خودفروخته یا با چند هواپیما و بالگرد خواهد توانست بر نظام اسلامی و ملّت ایران فائق آید، امروز برای مقابله‌ سیاسی و امنیّتی با جمهوری اسلامی، خود را محتاج به یک ائتلاف بزرگ از ده‌ها دولت معاند یا مرعوب می‌بیند و البتّه باز هم در رویارویی، شکست می‌خورد.
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار