امام جمعه اهل‌سنت تکاب گفت: عمل ناجوانمردانه حادثه سیستان و بلوچستان، توسط نوکران استکبار و به دست تروریست‌هایی رخ داد که با قوانین بشری و اسلام کاملا بیگانه بوده و جهان اسلام نیز با ترور و تروریست مخالف است.
کد خبر: ۷۱۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 15 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا یحیی اسماعیلی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب با تقدیر از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار کرد: مردم با این حضور تماشایی نشان دادند که وحدت کاملی با یکدیگر دارند.

وی در ادامه حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و گفت: این عمل ناجوانمردانه توسط نوکران استکبار و به دست تروریست‌هایی رخ داد که با قوانین بشری و اسلام کاملا بیگانه بوده و جهان اسلام نیز با ترور و تروریست مخالف است.

امام جمعه اهل‌سنت تکاب در ادامه با اشاره به جوانان بیان کرد: جوانان همواره ستون امت اسلام و پرچمدار آن بوده و نبی‌مکرم اسلام(ص) از جوانان بر گسترش دین مبین اسلام استفاده کرد بنابراین لازم است که جوانان در صحنه‌های سیاسی و مملکتی حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید جوانان را شناخت تصریح کرد: وظیفه علما، نخبگان و دانشگاهیان، شناساندن هدف آفرینش به جوانان، تبیین خطرات تهدید کننده اسلام، تبیین شیوه شناخت از دیگران و تحکیم ایمان آنها است
منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار