مراسم بزرگداشت هفته بسیج در دفتر امام جمعه شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 24 November 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران اشاره افزود یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالى بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامى ایران تاسیس بسیج بودکه در حوادث گوناگون پس از پیروزى انقلاب خصوصاً جنگ، بودند نهاد‌ها و گروههاى فراوانى که با ایثار و خلوص و فداکارى و شهادت طلبى، کشور و انقلاب اسلامى را بیمه کردند.

وی افزود: ولى حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملى از ایثار و خلوص و فداکارى و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسى سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود اوبیان اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. او امروز درعرصه روحیه جهادی بسیج درتمام عرصه خا بخصوص درعرصه علمی موفقیت‌های زیادی حاصل شده است. 

سرهنگ نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهین دژ نیز به عزت و اقتدار بسیجیان درخنثی کردن توطئه‌های آن‌ها برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره افزود امروز دشمنان از عزت واقتداربسیجیان درهراس هستند.

وی همچنین از برگزاری بیش از یکصد برنامه متنوع فرهنگی، هنری، بصیرتی، اردو‌های جهادی و مسابقات متنوع ورزشی در هفته بسیج دراین شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار