امام‌جمعه موقت لامردگفت:در این زمینه نیز باید با کسانی که در مشکلات به‌وجود آمده آب به آسیاب دشمنان می‌ریزند مقابله جدی شود.
کد خبر: ۶۸۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 24 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با گرامی‌داشت فرارسیدن هفته بسیج اظهارداشت: امروز بسیج مستضعفین در همه اقشار مختلف مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در بدنه اجتماع مشغول خدمت بوده و دیده‌بانی صادق هستند، گفت: امروز بسیجیان دلاور در حوزه استقرار نظم و امنیت نیز درحال تلاش شبانه روزی می‌باشند.

امام‌جمعه موقت لامرد درخصوص مسائل و مشکلات اقتصادی نیز تصریح کرد: باید در مسائل اقتصادی به یک هم‌افزایی همگانی رسیده و چاره و تدبیر اندیشه شود شود.

وی ادامه داد: در این زمینه نیز باید با کسانی که در مشکلات به‌وجود آمده آب به آسیاب دشمنان می‌ریزند مقابله جدی شود.

انجام ۳۷۲ گشت محله محور

پس از اقامه نمازجمعه امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز در سخنانی بیان داشت: امروز اقتدار بسیج برهمه واضح و روشن است زیرا بسیج در همه عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد.

سرهنگ‌ حسن عبدالله‌زاده با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف جهادی توسط بسیجیان در لامرد راه‌اندازی شده و کمک به محرومان صورت گرفته است، گفت: بیش از ۳ هزار بسته غذایی میان محرومان توزیع و تیم‌های پزشکی نیز به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین طرح کرامت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در ۵ محله شهر لامرد در حال فعالیت است.

فرمانده‌ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد ابرازداشت: درهفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج در منطقه ویژه اقتصادی انرژی‌بر لامرد راه‌اندازی و ۵ ساختمان جدید پایگاه مقاومت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی درخصوص اجرای گشت‌های محله محور نیز اضافه کرد: ۳۷۲ گشت‌‌های محله محور اجرا شده است که برابر آمار ارائه شده رتبه اول در استان را کسب کرده‌ایم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار