به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، یدالله طهماسبی وضعیت سرویس ADSL و اینترنت همراه در سراسر مازندران را در وضعیت کاملا نرمال و مناسب اعلام کرد.
وی افزود: به غیر از اپراتورهای تلفن همراه در سطح استان ۱۶ شرکت ارائه کننده سرویس اینترنت در حال سرویسدهی به مردم استان بوده که ممکن است به دلایل مختلف از جمله اشکالات فنی قطعیهای بوجود آید که مشترکان استان در صورت بروز هر گونه اختلال در این حوزه میتوانند با مراجعه به سامانه پاسخگویی ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا وبگاه اداره کل فناوری اطلاعات مازندران به نشانی mazandaran.ict.gov.ir نسبت به ثبت شکایات خود اقدام کنند.
طهماسبی تصریح کرد شاکیان باید ضمن مشخص کردن شرکت ارائه کننده سرویس، مشکلات مربوطه را تشریح تا موضوع در کوتاهترین زمان ممکن توسط کارشناسان امر بررسی و نسبت به برطرف کردن آن اقدام شود.