سرپرست جدید دانشگاه صنعتی ارومیه در خصوص محور های فعالیت این دانشگاه تاکید کرد: با همکاری کارمندان و اساتید دانشگاه و مسئولین استانی دانش محوری، پژوهش محوری، تربیت محوری برای تربیت دانشجویان با اخلاق و با سواد از محورهای اصلی فعالیت دانشگاه است.
کد خبر: ۶۶۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 29 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  محمد رضا شیدایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه اظهار کرد: دانشگاه صنعتی ارومیه با داشتن ۳۰۰۰ دانشجوی فعال می تواند سرچشمه بسیاری تاثیرات مثبت در آذربایجان غربی باشد.

شیدایی در خصوص کمبودهای موجود در دانشگاه صنعتی ارومیه خاطر نشان کرد: اصلی ترین مشکل دانشگاه صنعتی ارومیه کمبود فضای فیزیکی است که فضای موجود در دانشگاه با حداقل استانداردها فاصله بسیاری دارد که امید است با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و عزم عمومی تمامی مسئولین استانی و کشوری این مشکل رفع شود.

وی با اشاره به اهداف دانشگاه صنعتی ارومیه در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: ارتقا سطح کیفی دانشگاه در زمینه های پژوهشی و آموزشی، افزایش تعداد پروژه های پژوهشی در دانشگاه، ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی در میان دانشجویان و اساتید، افزایش ارتباط صنعت با دانشگاه صنعتی ارومیه، ارتقاء سطح امکانات آزمایشگاه و کارگاه و تاسیس آزمایشگاه و کارگاه های جدید در صورت نیاز و ارتقا نسبت استاد به دانشجو از اهداف دانشگاه صنعتی ارومیه در سال جدید است.

شیدایی افزود: مسئولیت یک امانت الهی است و باید از این فرصت برای خدمت به خلق خدا استفاده کرد.

همچنین جعفر عبدالهی شریف رییس سابق این دانشگاه نیز افزود: حل مشکلات مالی دانشگاه، ورود دانشگاه صنعتی ارومیه به رتبه بندی دانشگاه های کشور، سازمان دهی اسناد دانشگاه صنعتی ارومیه، افتتاح برخی از طرح های عمرانی از دستاورد های سال های اخیر دانشگاه صنعتی ارومیه بود.

وی افزود: با همکاری کارمندان و اساتید دانشگاه بسیاری از مشکلات دانشگاه رفع شده ولی برخی از مشکلات همچنان پا برجاست که امید است با مدیریت جدید این مشکلات رفع شوند.

عبدالهی شریف در خصوص مشکلات فعلی دانشگاه تصریح کرد: از مشکلات اصلی دانشگاه صنعتی ارومیه که هنوز پا برجا بوده تبدیل وضعیت کارکنان و نبود خوابگاه ملکی است که رفع این مشکلات نیازمند همکاری مسئولین استانی و کشوری است.

وی ادامه داد: از تمامی همکاران و اساتید که در این مدت همکاری لازم داشتند و با همراهی و همکاری آنان مشکلات بسیاری رفع شده، تشکر می کنم و برای ریاست جدید در این پست آرزو موفقیت دارم.

 به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات عبدالهی شریف به عنوان رئیس سابق دانشگاه صنعتی ارومیه تقدیر و شیدایی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار