کد خبر: ۶۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 23 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام از برگزاری پنجمین جشنواره استانی « پیامک رضوی» به میزبانی این شهرستان خبر داد.

شهرستان چرام میزبان پنجمین جشنواره استانی «پیامک رضوی»

سید محمد تقوی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: پنجمین جشنواره پيامك ادبی رضوی یکی از مجموعه برنامه های سیزدهمین جشنواره بين المللی امام رضا(ع) در سطح استانی است که همه ساله برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره امسال نیز به میزبانی شهرستان چرام و همزمان با آغاز دهه کرامت از سالروز ميلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علي بن موسی الرضا(ع) تا ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) برپا خواهد شد.

تقوی، اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوی به ويژه در نسل جوان، گسترش فعاليت‌ های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سيره ائمه اطهار(ع) به ويژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ(ع) و حضرت بی بی حکیمه(س) را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

تقوی، شناسایی و ارج نهادن به توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگی در زمينه سيره، شخصيت و معارف امام رضا(علیه السلام) و كمك به انتشار گسترده‌ تر اين آثار و استفاده از ظرفيت‌ های متنوع آفرينش ‌ها و كوتاه‌ نويسی ‌های ادبی با استفاده از ابزارهای نوين ارتباطی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره استانی «پیامک رضوی» دانست.

این مسئول اضافه کرد: شهرستان چرام در سال های گذشته میزبان دو سری از جشنواره استانی «گرافیک و پوسترسازی حجاب در فرهنگ رضوی» بود که امسال به تشخیص دبیرخانه جشنواره های رضوی، جشنواره ها جابجا و میزبانی جشنواره پیامک رضوی به این شهرستان واگذار شد.

تقوی، اظهار امیدواری کرد: با توجه به این که مردم شهرستان چرام بسیار مقید، مومن مذهبی هستند از این جشنواره استقبال خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار