مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی با اشاره به انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات 302 طرح اشتغال روستایی در استان گفت: برای اجرای این تعداد طرح، 17 میلیارد و 110 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۵۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 05 September 2018

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علیرضا آخوندزاده روز چهارشنبه  افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از خرداد سال جاری آغاز شده است.
وی ادامه داد: در مجموع 401 طرح با 170 میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به این صندوق معرفی شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه جاری پرداخت شود.
وی ادامه داد: حمایت از اشتغال روستایی و توسعه طرح های روستا محور از مهمترین برنامه های حمایتی این صندوق در سال جاری است.
آخوندزاده بیان کرد: تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ سود 6 درصد حساب و به متقاضیان پرداخت می شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی با اشاره به مبالغ وام‌های پرداختی گفت: بیشتر وام های پرداختی این صندق در بخش اشتغال بوده که برای مشاغل خود اشتغالی 300 میلیون ریال، برای مشاغل خانگی 100 میلیون ریال و برای مشاغل کارفرمایی یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود.
وی با اشاره به فعالیت صندوق کارآفرینی امید در سطح استان افزود: تمامی شهرستان‌های استان به جز شوط دارای شعبات این صندوق است.
وی افزود: اجرای طرح های روستای بدون بیکار، هر روستا یک طرح، خود اشتغالی، بوم گردی در روستاهای استان برای استفاده از جاذبه های گردشگری و افزایش امرار و معاش روستاییان از اهم اهداف این صندوق است تا بتواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه حاشیه نشینی جلوگیری کند.
به گزارش ایرنا صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده ای را در زنجیره حمایت های دولتی از تولید در بخش خصوصی بر عهده داشته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار