ابراهیم استوار میمندی: لامرد را یکی از شهرهای پیشرو در صنعت استان فارس دانست و افزود: این توسعه را در 20 سال آینده خواهید دید و درست زمانی که صنایعی مانند آلومینیوم و پتروشیمی شکل گرفته و شکوفا شده و شهرهای مجاور را تحت تاثیر خود قرار دهد.
کد خبر: ۶۳۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 02 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حسین شبانی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد گفت: امروز در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا شاهد عمران و پیشرفت در این منطقه هستیم. اگرچه خصومت قدرت های بزرگ علیه انقلاب و آرمان های انقلاب در مقابل ما قرار دارد .

فرماندار لامرد وحدت و همدلی را رمز عبور از این مرحله حساس در کشور دانست و ابراز داشت: همواره شاهد بدعهدی امریکا در میادین بین المللی برای همه کشور ها از جمله ایران بوده ایم که نباید اجازه دهیم مردم ناامید شوند .

وی این شهرستان را رو به توسعه و پیشرفت برشمرد و با اشاره به برخی از پروژه های عمرانی گفت: فاز اول بزرگترین کارخانه آلومینیوم جنوب با ظرفیت 300 هزار تن تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و باتوجه به اینکه دو برابر به مواد اولیه نیاز دارد روزانه بین 300 تا400 تریلی و ماشین سنگین در منطقه تردد خواهد کرد و رونق را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار لامرد با اشاره به تمایل یک شرکت آلمانی برای سرمایه‌گذاری در ساخت نیروگاه خورشیدی به قدرت ۵۰۰ مگاوات، گفت: آزادراه لامرد پارسیان که نقطه امیدی برای استان و حلقه اتصال فارس به دریا محسوب می‌شود توسط بخش خصوصی در حال انجام است .

شبانی نژاد تحول در سیستم ادارای را یک ضرورت دانست و در واکنش به تغییرات اخیر شهرستان در سطح مدیریتی گفت: تغییرات نشان از ضعف مدیران سابق نیست و پویایی و همدلی و همچنین تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار دارد .

فرماندار لامرد گفت: عدالت در برخورد اجتماعی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد چرانه مدیریت پایدار نیست و آن کسی موفق است که محبوبیت خود بین مردم را افزایش دهد و فاصله بین مردم را کمتر کند .

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس نیز در این جلسه گفت: چشم انداز شهرستان لامرد بسیار روشن است و باتوجه به منابع طبیعی، نزدیکی به دریا و مجاورت با آب های مطمعن خلیج فارس توسعه صنعتی در این شهرستان آغاز شد .

ابراهیم استوار میمندی لامرد را یکی از شهرهای پیشرو در صنعت استان فارس دانست و افزود: این توسعه را در 20 سال آینده خواهید دید و درست زمانی که صنایعی مانند آلومینیوم و پتروشیمی شکل گرفته و شکوفا شده و شهرهای مجاور را تحت تاثیر خود قرار دهد.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس با اشاره به شرایط حساس کشور تاکید کرد: باید اختلافات داخلی را کنار بگذاریم و به دنبال توسعه، پیشرفت و آرامش ایران باشیم. شرایط امروز سخت تر از شرایط دهه 60 نیست ولی با باورهای مردم و پاکدستی مدیران مشکلات مرتفع شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار