تابناک اردبیل گزارش می دهد
دادستان اردبیل اعلام کرد که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از 115 درصد کشفیات مواد مخدر در اردبیل افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۳۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 29 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل که در سالن شیخ‌صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دومین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در سال جاری که همراه با تعلل و بی‌نظمی شده به سایر کمیته‌ها نیز سرایت خواهد کرد و چنانچه برگزاری این قبیل از جلسات با نظم همراه نشود در اجرایی کردن اهداف مبارزه با مواد مخدر آسیب‌زا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حداقل باید در هر ماه یک جلسه با موضوع شورای مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود، افزود: با تصمیم‌گیری‌های انجام پذیرفته دارندگان درصد کمی از مواد مخدر که صرفا برای مصرف شخصی خود اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند، از چرخه قضایی خارج شده و با غربال‌گری و کمپ‌های درنظر گرفته شده اقدامات درمانی انجام می‌پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه ارتکاب جرم و ریسک‌پذیری آن طبق موازین قانونی کاهش پیدا کرده است، در تلاش خواهیم بود تا ضربه به بنیان اقتصادی حمل‌کنندگان مواد مخدر افزایش پیدا کرده و طبق موازین قانونی و شرعی شناسایی و مصادره اموالی که از طریق حمل و فروش مواد مخدر حاصل شده با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای مقابله با گسترش موادمخدر در جامعه و مقابله با این آسیب اجتماعی، افزود: نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش بیش از 115 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردبیل را داشتیم.

عتباتی یادآور شد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با برگزاری جلسات منظم و پیگیری مصوبات خود از این فرصت قانونی برای مبارزه با رشد مواد افیونی و در ادامه کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل از آن در تلاش خواهد بود تا با افزایش نظارت‌ها و پایه‌ریزی برنامه‌های فرهنگسازی به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل نماییم. 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار