یسلیانی خبر داد:
تابناک: رئیس اداره راه شهرستان فریدونشهر گفت: تاکنون ۵۰ سانتیمتر برف در ارتفاعات شهرستان فریدونشهر باریده است و در این راستا با توجه به ادامه بارش‌ها احتمال سقوط بهمن در کلوسه وجود دارد.
کد خبر: ۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸ 20 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عزت‌الله یسلیانی ، با اشاره به بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان فریدونشهر اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون ۲۵ سانتی متر برف در سطح شهر و روستاها و ۵۰ سانتی متر برف در ارتفاعات این شهرستان مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری شهرستان فریدونشهر از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون فعالیت‌ بازگشایی جاده‌های محوری را در دستور کار قرار داده‌اند،‌ افزود: در حال حاضر با فعالیت ۳۶ نیرو و ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین جاده‌‌های عبوری این شهرستان بازگشایی شده است.

رئیس اداره راه شهرستان فریدونشهر با بیان اینکه در حال حاضر تنها جاده گردنه کلوسه و پشت کوه دوم هنوز بازگشایی نشده است،‌ ادامه داد: به دلیل تمام نشدن بارش ها و برف و بوران موجود در این منطقه و احتمال ریزش بهمن امکان بازگشایی این جاده در حال حاضر وجود ندارد.

 وی با بیان اینکه بارش‌ها در شهرستان فریدونشهر همچنان ادامه دارد،‌ابراز داشت: نیروهای راهور با امکانات موجود تمام توان خود را برای بازگشایی تمام جاده‌ها بکار گرفته‌اند.

انجام عملیات برف سوزی برای بازگشایی جاده‌‌های فریدن

محسن مقدسی،‌رئیس اداره راه شهرستان فریدن نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش ۳۰ سانتی متری برف در فریدن و بویین میان دشت اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر با توجه به انجام عملیات برف سوزی تمام جاده‌های این شهرستان بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات بویین میان دشت به ۳۵ سانتی متر هم رسیده است، بیان داشت: در این راستا نیروهای راهداری شهرستان در قالب ۱۰ اکیپ طی ۴۸ ساعت گذشته تمام جاده‌های این شهرستان را برف روبی کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار