استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر را کسب کرده، در حالی که در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تاکنون ناموفق بوده است.
کد خبر: ۶۲۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 01 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان گفت: بدهی دستگاه‌های اجرایی استان باید در اعتبارات امسال پیش‌بینی و پرداخت شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: واحدهای تولیدی  که به خاطر داشتن مطالبات از دستگاه‌های دولتی دچار مشکل شده و نمی‌توانند اقساط بانک را پرداخت کنند با برگزاری جلسات با حضور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مشکلات مالی آنان برطرف شود.
وی ادامه داد: نحوه اعطای انواع تسهیلات اشتغال‌زایی و نرخ کارمزد آن برای بهره‌مندان روستایی، عشایری و کارآفرینان اطلاع‌رسانی شود.
عباسی تصریح کرد: مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی یک نفر را به‌عنوان مالک فرآیند طرح‌های تولیدی معرفی کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مالکان فرآیند در این چهار دستگاه‌ اجرایی طرح‎ها را به انواع مختلف کشاورزی، صنعتی و زیربنایی و... تقسیم کنند تا اشرافیت کامل نسبت به تمام طرح‌ها حاصل شود.
وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری هم‌اینک رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر را کسب کرده، البته این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری تاکنون  ناموفق بوده است.
عباسی گفت: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی هنوز نمی‌دانند از کدام نوع تسهیلات برای کارگاه‌های تولیدی زیر مجموعه خود استفاده کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد :مدیری می‌تواند بیشترین شغل را ایجاد کند که به این مهم اشراف کامل داشته باشد.
وی تاکید کرد: بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری پرداخت تسهیلات مرتبط با مددجویان نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی(ره) را دراولویت قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار