پیروزی تیم شهرداری
والیبال شهر ارومیه در حالی وارد مرحله پلی آف لیگ بیست و هشتم می شود که عشاق والیبال این شهر برای کسب کاپ طلایی لحظه شماری می کنند.
کد خبر: ۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱ 18 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه،والیبال ارومیه همواره چه در زمینه باشگاهی و چه در عرصه ستاره سازی در تیم های ملی فعالیت دیرینه ای دارد و چند سالی است که با تیمداری باشگاه شهرداری ارومیه موقعیت منسجم تری به خود گرفته است.

تیم شهرداری ارومیه امسال بازیکنان مطرحی همچون سعید معروف (تا نیم فصل) والریو ورمیلیو، نیکولای نیکولوف، شهرام محمودی، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی پور، فرهاد نظری افشار، جواد محمدی نژاد و پوریا فیاضی را به خدمت گرفته است و در کنار آن 'وحید سیدعباسی، احسان اصغریان، سعید مرادی، حامد رضایی، فرهاد پیروت پور، ایرج میکائیل زاده، امیر برزگر و امیر خداپرست' را به سرمربی گری 'جهانگیر سید عباسی' اختیار دارد.

این تیم تا پایان دیدارهای دور رفت به دلیل بهره گیری از تجربیات ارزشمند 'سعید معروف' که لقب بهترین پاسور جهان را به خود یدک می کشید روزهای بسیار خوشی را سپری می کرد.

ولی در نیم فصل با انتقال معروف به تیم زنیت کازان روسیه ورق برای تیم شهرداری ارومیه برگشت و بازیکنان مجبور شدند دیدارهای دور برگشت را بدون کاپیتان معروف آغاز کنند.

البته به خدمت گرفتن والریو ورمیلیوی ایتالیایی تا حدودی آرامش را به نزد بازیکنان این تیم بازگرداند ولی این پاسور ایتالیایی نیاز به هماهنگی بیشتر و گذشت زمان بود.

اولین شکست تیم ارومیه پس از هفت پیروزی پیاپی، در هفته دوم دور برگشت مقابل نوین کشاورز رقم خورد و مصدومیت شدید میلاد عبادی پور از ناحیه مچ پای راست و دوری دو ماهه وی از میادین مسابقات مزید بر این علت بود.

پس از آن در هفته سوم دور برگشت شکست بحث برانگیز برابر متین ورامین در جو متشنجی که تماشاگران ورامینی ایجاد کرده بودند تا حدودی شیرازه تیم ارومیه را به هم ریخت.

ولی در ادامه سه پیروزی پیاپی مقابل تیم های مهر پارس فارس، آلومینیوم المهدی هرمزگان و وزارت دفاع زمینه کسب عنوان قهرمانی مرحله مقدماتی و صعود به مرحله پلی آف را برای فلامینگوهای ارومیه ای فراهم کرد.

تیم شهرداری ارومیه نخستین دیدار مرحله پلی آف خود را در مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد تیم چهارم گروه الف برگزار کرد و با اقتدار در بین هواداران پرشور ارومیه در سه ست پیاپی برد.

حضور 'خانم ماریلینا الیسا راسی' توریست و نماینده کشور فنلاند به عنوان میهمان ویژه بازی تیم های شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد از نکات جالب توجه دیدار امروز بود.

دور رفت مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی روز چهارشنبه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، ورامین، مشهد و ارومیه کلید می خورد.

تیم والیبال ارومیه چهار سال است که با هدایت شهرداری ارومیه در رقابتهای لیگ برتر کشور حضور دارد و به همراه این باشگاه یک مقام سومی در سال 90، مقام پنجمی در سال 91 و یک مقام سومی در سال 92 را در کارنامه دارد.

این تیم سال گذشته در لیگ بیست و هفتم سال 92 دچار افت و خیزهای فراوانی در طول مسابقات شد که می توان گفت تا هفته بیستم با کسب 14 شکست و قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی از شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله پلی آف برخوردار بود.

ولی در ادامه به یکباره متحول شد و در دو هفته پایانی با رسیدن به رده هشتم و پیروزی برابر تیم باریج اسانس کاشان صدرنشین، شگفتی سازترین تیم لیگ شده و با راهیابی به نیمه نهایی و سپس رده بندی به مقام سوم کشور رسید.

تیم های ارومیه ای تاکنون یک مقام نایب قهرمانی و شش مقام سومی را در کارنامه لیگ برتر کشور دارند.

جالب اینکه ارومیه بنابه اعلام فدراسیون جهانی 'شهر عشاق والیبال' نام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار