کد خبر: ۵۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 07 July 2015
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه به سبب درخواست مردم پایگاه‌های انتقال خون در مسیر راهپیمایی روز قدس در کرج مستقر می شود، گفت: در سراسر استان البرز راهپیمایی راس ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در جلسه ستاد برگزاری روز قدس که عصر امروز در محل استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: شرایط برای برگزاری روز قدس امسال با حساسیت‌های خاصی همراه است.
وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه امسال رفتارهای ددمنشانه رژیم صهیونیستی همانند قبل نیست و این امر در لوای ظلم آل سعود پنهان شده است، افزود: این رژیم برخی شهرهایی را که فلسطینی‌ها در آن ساکن بودند در تصرف صهیونیست قرار داده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه مسلمان‌کشی در کشورهای یمن، عراق، سوریه و بحرین زیر سر آل سعود است، خاطرنشان کرد: آل سعود قصد دارد اسلام را به نوعی نابود کند.
وی با اشاره به اینکه روز قدس به سبب تهدیداتی که منطقه را متوجه خود ساخته از حساسیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در استان البرز  جلسات مختلفی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم برگزار شده است.
وی با بیان اینکه در سراسر استان البرز راهپیمایی راس ساعت 11 برگزار می‌شود، گفت: به احتمال زیاد قطعنامه این روز قبل از خطبه‌های نماز جمعه ایراد می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی با تاکید بر اینکه شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر و اورژانس همکاری خوبی برای برگزاری این مراسم تا کنون داشته‌اند، بیان کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان کرج " میدان شهدا، خیابان مهدیه، میدان توحید و در نهایت مصلی نماز جمعه کرج" در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی تونل مهر برای ایجاد هوایی مطبوع برای روزه‌داران نیز در این مراسم در نظر گرفته شده است، گفت: پایگاه‌های انتقال خون نیز در مسیر راهپیمایی به سبب درخواست مردم مستقر می‌شود.
وی با بیان اینکه سخنران پیش از نماز جمعه این هفته و مراسم روز قدس در کرج "حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین شریعتی" است، اظهار داشت: یکسان‌سازی چهره فرهنگی شهر از دیگر اقدامات در دستور کار روز قدس در استان البرز است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با باین اینکه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا خودرویی در مسیر راهپیمایی امسال پارک نشود، گفت: از ورود خودروهای متفرقه حامل سیستم صوتی به مسیر راهپیمایی جلوگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار