سخنگوی اورژانس استان قم خبر داد
سخنگوی اورژانس استان قم گفت: امسال از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 37 مجروح تصادفات جاده ای استان با 11 پرواز با اورژانس هوایی به بیمارستان‌های شهر قم انتقال پیدا کردند.
کد خبر: ۵۸۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی ظهر امروز در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به آمار تصادفات جرحی در استان اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 236 تصادف با 353 مجروح به اورژانس استان قم گزارش شد که 247 مجروح به بیمارستان‌های شهر قم منتقل شدند، در این مدت پنج فوتی سر صحنه در تصادفات جاده ای استان داشتیم.

وی ادامه داد: سال گذشته از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز 9 فروردین پنج پرواز اورژانس هوایی در استان قم با انتقال 15 مجروح داشتیم، امسال از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 37 مجروح تصادفات جاده ای استان با 11 پرواز با این اورژانس به بیمارستان‌های شهر قم انتقال پیدا کردند و از اورژانس هوایی تنها برای انتقال مجروحان بدحال استفاده می‌شود.

سخنگوی اورژانس استان قم افزود: بسیاری از مجروحان با حضور به موقع نیروهای اورژانس سر صحنه و انتقال آن‌ها به بیمارستان‌ها از مرگ نجات پیدا می‌کنند.

دمای بی سابقه در قم

محسن اوروجی در ادامه این جلسه با اشاره به استقرار نیروهای آتش نشانی در شهر قم اظهار کرد: در روز طبیعت این نیروها در نقاط تمرکز مردم در بوستان‌ها مستقر خواهند شد، همچنین نیروهای غریق نجات در این روز برای امدادرسانی، آماده باش هستند.

وی ادامه داد: امروز دمای شهر قم 36 درجه است، این دما در ماه فروردین در طول چند دهه اخیر بی سابقه بود، البته از هفته آینده شاهد کاهش دما در شهر قم هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم در پایان خاطرنشان کرد: باید بنرها و داربست‌ها در استان به صورت محکم باشد تا شاهد وقوع حوادثی براثر وزش باد شدید در قم نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار