اولویت در آموزش و فرهنگ سازی
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در همایش اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر، آموزش و پیشگیری را دو رکن اساسی مقابله با مواد مخدر عنوان کرد.
کد خبر: ۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 22 January 2015

به گزارش تابناک،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در همایش اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر که در سالن اجتماعات اداره کل حفظ  و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد، گفت: آموزش و پیشگیری دو رکن اساسی مقابله با مواد مخدر است که بایستی مسئولان به این دو موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

سردار محمد شرفی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی و ایجاد زمینه برای قرار گرفتن معتادان در چرخه درمان در اولویت کار است، افزود: براساس آمارهای موجود 19 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان بامراجعه به مراکز درمانی درچرخه درمان قرار گرفته اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 115 مرکز درمانی ویژه معتادان در استان فعال است، اظهار داشت: امید است با بهره گیری از این ظرفیت و تلاش و همراهی مردم شاهد ریشه کنی پدیده شوم اعتیاد در جامعه باشیم.

سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار نسبت به شیوع موادمخدر صنعتی در جامعه تصریح کرد: همه باید نسبت به این نوع از موادمخدر حساس بوده و اثرات زیان آور این پدیده شوم را به فرزندان گوشزد کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی در موضوع مبارزه با موادمخدر از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد، خاطرنشان ساخت: مردم در این رابطه پلیس را یاری کرده و اطلاعات خود را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار