رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از كسب موفقيت‌هاي متعدد كونگ‌فو قم در سال 96 و اقدام براي ارائه خدمات رفاهي به خانواده كونگ‌فو قم در سال جديد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 26 March 2018

به گزارش تابناک قم،حسن عباسی اظهار کرد: به لطف خدا و با همت و تلاش مجموعه هیأت در سال 1396 با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافتیم.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها هم در عرصه همگانی و قهرمانی و هم در بخش‌های آموزشی و فرهنگی وجود داشت، ضمن اینکه با همدلی و وفاق مجموعه هیأت به دستاوردهای عظیمی در زمینه بسط و گسترش رشته کونگ‌فو در استان قم و سطح کشور رسیدیم.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: یکی از مهمترین عنوان‌های کسب شده توسط کونگ‌فوکاران پرتوان قم نایب‌قهرمانی مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی بزرگسالان بود که بار دیگر توان بالا و قدرت کونگ‌فوی قم را در مقابل دیگر استان‌ها به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سایه الطاف الهی و تداوم همدلی جامعه کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، همچنین حمایت رسانه‌ها و تلاش روز افزون مربیان، قهرمانان، داوران و ورزشکاران این رشته در کنار روسا و مسوولان سبک‌های مختلف کونگ‌فو قم در سال جدید به موفقیت‌های بیش از پیش دست یابیم.

عباسی در ادامه از تلاش برای ایجاد خدمات رفاهی برای خانواده این هیأت ورزشی خبر داد و افزود: به منظور ارتقاء سطح رفاهی خانواده بزرگ کونگ‌فو قم و افزایش اعتبار بیمه‌های ورزشی این رشته، هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم اقدام به عقد قرارداد با مراکز خدماتی، ورزشی، تفریحی و رفاهی کرده است.

وی بیان کرد: به همین منظور خانواده بزرگ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم می‌توانند با داشتن کارت بیمه ورزشی سال 97 به نام هیأت از تسهیلات ایجاد شده بهره‌مند شوند، همچنین خانواده‌های هنرجویان کونگ‌فوکار نیز با دریافت معرفی‌نامه از هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی امکان بهره‌گیری از خدمات ارائه شده به کونگ‌فو‌کاران را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار